Stichting Evenementen Princenhage organiseert elke derde zondag van mei een braderie. Op de gezellige Haagsemarkt in Princenhage (Breda) vinden festiviteiten plaats waar jong en oud vermaakt worden. Tijdens deze jaarlijkse braderie kunt u zich presenteren door middel van het huren van een standplaats (kraam) of grondplaats. Om zorg te dragen voor een mooie uitstraling zijn alle kramen identiek. De kramen worden voor u opgebouwd en afgebroken.

Gezellige feestelijke activiteiten

We bieden u een zeer goed bezocht evenement dat opgeluisterd wordt door diverse feestelijke activiteiten, waaronder een podium met daarop gezellige muziek. Tevens grenst deze braderie aan één van de grootste vrijmarkten van Brabant. De Stichting Evenementen Princenhage is er voorstander van dat een zo groot mogelijke verscheidenheid aan koopwaar aan het publiek zal worden gepresenteerd. Wij zullen daarom de inschrijvingen beoordelen (in eerste instantie op basis van binnenkomst). Mocht u worden uitgeloot, dan krijgt u dat tijdig te horen.

Meer weten?

U ontvangt een paar weken voor het evenement de uitnodiging inclusief routebeschrijving en overige informatie van het evenement. Wij zien uw aanvraag voor een plaats op onze Braderie met belangstelling tegemoet!

Inschrijfformulier
Deelnemersreglement