Elk jaar op Tweede Paasdag vindt het Kampioenschap Eierwerpen plaats op de markt van Princenhage! Durf jij het aan om met een enthousiast team mee te doen? Word jouw team kampioen? Of gaan jullie voor de originaliteitsprijs? Het bestuur van Stichting Evenementen Princenhage daagt jullie uit!

Hoe werkt het?

Elk team bestaat uit drie teamleden (een gooier, een vanger en een coach) en elke beurt bestaat uit drie pogingen.

Een rauw ei heel vangen betekent door naar de volgende ronde! Lukt dit niet, dan krijg je een herkansing... de coach van het team dient dan wel even een eitje te koppen! Als dit lukt, krijg je nog een keer drie pogingen op dezelfde afstand. Lukt het weer niet om een ei heel te vangen, dan is de wedstrijd voor jouw team helaas voorbij. Lukt het wel, dan blijven jullie in de race voor de titel! Een ronde verder betekent een meter verder gooien...

En, durf je nog steeds?

Stel dan een team samen en meld je aan. (inschrijfformulier is nog niet actief) Deelname is € 20,00 per team. Hiervoor krijgt ieder team drie consumptiebonnen (voor een drankje aan de bar) en zorgt SEP ervoor dat er voldoende rauwe eieren zijn om mee te gooien. Uiteraard worden hiervoor enkel eieren gebruikt die afgekeurd zijn voor consumptie!

Lees voor aanmelding de Spelregels

GROEPERS 6, 7 & 8 OPGELET

Zit jij in groep 6, 7 of 8? Zoek dan 2 vrienden of vriendinnen en doe mee aan de kinderwedstrijd!

De kinderwedstrijd begint om 12.00 uur en duurt tot 14.00 uur. De kosten voor de deelname zijn € 7,50 per team.
lees alles over de Spelregels Kinderwedstrijd

Graag tot ziens op 2e Paasdag.

Met vriendelijke groeten,
Het bestuur van Stichting Evenementen Princenhage