Inschrijving Open Princenhaags Kinder Curling kampioenschap 2024 geopend!

Op zondag 8 december organiseert SEP weer “Princenhage Fonkelt”. Die dag wordt de markt van Princenhage ondergedompeld in kerstsferen en is er van alles te doen!

Een belangrijke activiteit op deze dag is de jaarlijkse curlingwedstrijd. Alle kinderen uit groepen 6, 7 en 8 mogen hieraan meedoen. Maak een team met 4 personen en bedenk daarvoor een leuke naam. Je mag het zo gezellig maken als je zelf wilt, want je kunt natuurlijk ook een team-kreet verzinnen en afspreken dat je allemaal een kerstmuts opzet of dezelfde trui draagt.

Het curling-programma ziet er zo uit:

• 00 – 12.30 uur aanmelden bij de inschrijftafel en ‘warm gooien’
  • 12:45 – 14:30 uur wedstrijd
    (De tijden zouden nog een beetje kunnen veranderen)

Deelname kost € 10,00 per team. Deze kosten betaal je op de dag zelf bij het SEP-huisje. Je moet wel al eerder aanmelden, want de organisatie moet natuurlijk vooraf het wedstrijdschema maken. Aanmelden van nu al, via deze link!

De spelregels en definitieve tijden ontvang je een week voor het evenement via email.
De inschrijvingen voor volwassenen opent binnenkort!

En wil je echt goed voor de dag komen? Ga dan vooraf een oefenen met je team. Bij Pannenkoekenhuis Koeckers aan de Bredaseweg 43 (tussen Rijsbergen en Zundert) hebben ze vanaf 1 november twee curlingbanen waar je – tegen betaling – kunt oefenen.

Zien we jou en je team op 8 december?